Humac service.. Nedtur
Humac service.. Nedtur
anonym, lørdag 10. marts 2007, 18:42
Moustracket på min ibook virker, så jeg sendte den til reparation og fik at vide i dag at jeg skulle betale næsten 8000 kr, for at få den lavet.. Prisen inkludere et nyt bundkort samt en ny top case(hvor en ny mousetrack er en del af)...

Det kan ikke passe for at man kan få en ny top case på skal man have et ny bundkort. Jeg tror simplet hen at jeg er blevet taget ved næsen, ved at de har lagt et nyt bundkort oven reparationen for at de kunne tjene nogle penge; eller at de lå inde med nogle på lager og de skulle af med dem, fordi ibooken er udgået af produktion.

Det er det samme hvis bilen ikke vil starte og du tager den på reparation. Hvor du så nogle dage senere får at vide at du skal ha en ny motor, når den faktisk kunne skulle ha skiftet tænd-rør...

Jeg har bevise for at mousetracke ikke er en del af bundkortet, men Top Casen:
http://homepage.mac.com/rdownie/.Public/BBottomcover-small.jpg
sv: Humac service.. Nedtur
anonym, søndag 11. marts 2007, 20:43
Det her grænser jo til det stupide. Kan du se, at trackpad'en skal SÆTTES på bundkortet. Kunne det tænkes, at både han- og hunstikket er defekte? Dvs. dit bundkort og din topcase er defekt?

Tror du ikke, at de fra Humacs side har prøvet, at sætte et andet topcase på, for at se om de kunne udelukke en fejl på bundkortet.

Du spiller simpelthen kun på én sølle tangent. Du har mord i øjnene, og vil have ret uanset hvad. Bravo.
sv: Humac service.. Nedtur
Lars Dela, lørdag 10. marts 2007, 18:58
Hej

Jeg ved ikke, om det også var dig, der startede den anden tråd vedr. Humac-reparationer; her skrev jeg et iindlæg om det...

Men jo, det lyder meget underligt og ikke som nogen fejl, jeg har set før (og jeg har set rigtig, rigtig mange).

Hilsen

Lars

Jo, det er mig
anonym, lørdag 10. marts 2007, 19:05
Jo, det er mig der står bag den anden tråd..

Debatforum

Seneste

Mest aktive

Log ind

Eksisterende bruger:
E-mail:
Kode:

Log ind

Ny på forum?

Hvis du er ny på forum, er der lidt hjælp at hente. Vælg et af nedenstående hjælpeemner:
mediamac - mac community - nyheder, artikler, marked og debat
Ansvarshavende chefredaktør: Brian Dixen
Telefon: +45 39150323
Adresse: Carl Jacobsens Vej 16, 2500 Valby
© Mediaprovider A/S

Mediaproviders websites

Nyhedsbrev

Modtag daglige opdateringer med nyheder fra denne side i din indbox. Klik her for at tilmelde din email.